כמה עולים דובים במגוון גדלים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בובות פרווה בדמות חיות תועדו משחר ההיסטוריה האנושית. נמצאו בובות פרווה ששימשו לשעשוע ולפולחן – כבר במצרים העתיקה. אולי תופתעו לגלות, אבל אפילו אצל מבוגרים, השימוש בבובות פרווה – במיוחד בצורת דובים, הוא נפוץ מאוד. סקר שנערך לאחרונה בבריטניה, מגלה כי לפחות אחד מכל 3 מבוגרים ישן עם בובת דובי בלילה ומעיד, כי הבובה גורמת לו להרגיש ביטחון ונחמה – יותר מבן/בת הזוג… אז אמנם אף אחד לא מעוניין שתוותרו על בני הזוג שלכם, אבל אין ספק שבובות דובי – ענקיות יותר, או פחות, קטנות, או גדולות, בצבע חום, לבן, או ורוד – הן בין הצעצועים הנפוצים, השימושיים והאהובים של כל הזמנים.

דובים לכולם – ממה עושים דובי?

אם בעבר נהגו למלא את בובות הפרווה בחומרים מהטבע, כמו צמר של חיות למשל, הרי שהיום נהוג להשתמש בחומרים סינטטיים, שיש להם עמידות גבוהה, שאינם דורשים שימוש בבעלי חיים, שהם רכים ונעימים במיוחד.

הייצור התעשייתי והשימוש בחומרים סינטטיים מאפשר גם ליצור דובים במגוון אינסופי של גדלים וצבעים, שהוא חסר תקדים.

המגוון העצום הזה מבטיח שתוכלו למצוא דובי לכל מטרה ולכל אישיות, לכל גיל ולכל סגנון – לימי הולדת לילדים, ליום האהבה, או להצעות נישואין, לילדים שרוצים לישון עם בובה מנחמת ומרגיעה, או דובים ענקים כל כך, שאפשר להשתמש בהם כמעט כמו בכורסה ולשבת עליהם.

בהתאם לביקוש, להיצע ולמגוון – כך גם המחירים – אפשר למצוא דובי מתאים לכל תקציב. החל מ-30 ש"ח לדובי קטן וחמוד, שאפשר לשים על המדף, או לקחת בתיק לכל מקום, או להניח במיטת התינוק וכלה בדובי ענק, באורך 2 מטרים ויותר, שמחירו יכול להגיע ל-300 ש"ח, או הרבה יותר – בהתאם ליצרן. אם קניתם דובי כזה, תוכלו להניח אותו על המיטה, או על השטיח ולהרגיש כאילו שיש מישהו נוסף אתכם בחדר.

דובי מצויר

מה הדרך הנכונה לתת את הדובי במתנה?

אם בחרתם לקנות דובי לילדים, כדי לתת להם תחושת ביטחון ונחמה, ולספק להם צעצוע רך ונעים שאפשר לישון אתו – רצוי לבחור דובי גדול יחסית. חשוב שתעזרו להם להרגיש אתו בנוח. הציעו להם לתת לו שם שהם אוהבים, לבחור לו את המקום המתאים על המיטה ולשחק אתו בשעות היום במשחקי דמיון, כמו רופא וחולה למשל.

אם בחרתם לקנות דובי ענק במתנה ליום האהבה למשל, תוכלו להוסיף לו סרט מתנה לקישוט ולהניח אותו בחדר, כדי שמי שמקבל את המתנה יגלה אותו בהפתעה. מומלץ להניח על הדובי מכתב אהבה עם הקדשה רומנטית.

באתר "דובים" תוכלו למצוא בובות דובי רכות ופרוותיות בשלל צבעים ובמגוון גדלים, במחירים נוחים שווים לכל כיס, החל מדובי ענק באורך שניים וחצי מטר וכלה בדובי קטן, או בינוני באורך 60 ס"מ.

הדובים מגיעים במשלוחים לכל חלקי הארץ!

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם