כמה עולים מוניטורים לאולפן הקלטות

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חולמים על הקמה של אולפן הקלטות, אך קצרים בתקציבכם? בואו נדבר על הקמת אולפן הקלטות בבית, מחירי מוניטורים, סוגי מיקרופונים, כרטיסי קול ועוד. מוסיקה היא דרך חיים, אתם מוזמנים להתחיל עוד היום לסלול את אותה הדרך.

אנחנו מזמינים אתכם להתחיל בהקמה של אולפן הקלטות. אם אתם חולמים על מקום פרטי משלכם, בו תוכלו לנגן ולשיר, להקליט וגם לזייף (כי זה חלק מהתהליך), אולפן הקלטות ביתי זו התשובה עבורכם. בעלויות מאוד אטרקטיביות, תוכלו לרכוש מוניטורים מצוינים לאולפן, כרטיסי קול וציוד נוסף. הקמת האולפן שלכם מתחילה בציוד בסיסי למדיי, כמו למשל כרטיס קול איכותי.

 

מה המחירים של מוניטורים אקטיביים?

תוכלו לאתר כרטיסי קול החל מסכומים של 300₪ , כאשר הזולים ביניהם מתאימים בעיקר לאולפני הקלטות ביתיים. כשתרצו לרכוש מוניטורים לאולפן, תוכלו לבחור בין סוגים רבים המספקים עוצמות ואיכויות שונות. בעוד שניתן גם לאתר מוניטורים במאות בודדים של שקלים, אנחנו ממליצים דווקא להשקיע קצת יותר, אם התקציב מאפשר.

מוניטורים אקטיביים לאולפן הקלטות זו אופציה מצוינת עבור אולפנים ביתיים, אך לא רק. מדובר בסוג מוניטור לא פחות ממעולה, המשמש מפיקים מוסיקליים גם באולפני הקלטות מקצועיים. אנשים רבים בוחרים לרכוש מוניטורים אקטיביים לאולפן הקלטות מקצועי, והנים מאיכויות סאונד יפהפיות. ניתן לרכוש מוניטורים אקטיביים בסכומים של 3,000 ₪ ומעלה, ואחת ההמלצות החמות היא מוניטור מסוג DYNAUDIO.

אולפן מקצועי

 

אולפן הקלטות מקצועי? מתחילים במוניטורים טובים

על הדגם של DYNAUDIO, שנקרא A5BM, תשלמו בקירוב ל-4,000 ₪, ואין ספק שמדובר ברכישה מצוינת. הסאונד המופק ממוניטורים אקטיביים הוא איכותי ביותר. ברגע שמדליקים את המוניטורים האקטיביים, מיד חשים בהבדל בינם לבין מוניטורים מסוגים אחרים. מסובר בסאונד מאוד חם ועוטף, מומלץ להגיע לחנות הקרובה לביתכם ולהאזין.

במידה ואינכם מעוניינים לרכוש מוניטורים בעלות של אלפי שקלים, תמיד תוכלו לרכוש רמקולים אולפניים מצוינים. אפשר לרכוש רמקול אולפני בעלות של 300 ₪ ומעלה, כאשר איכות הסאונד תהיה מספקת בדרך כלל עבור אולפנים ביתיים.

 

האם כדאי לי לרכוש רמקולים אולפניים או מוניטורים?

אם אתם מעוניינים להפיק מוסיקה באופן מקצועי יותר, בדרך כלל כבר תצטרכו לעלות מדרגה ולרכוש מוניטורים או מוניטורים אקטיביים. כיצד בוחרים מוניטור אקטיבי? בשורה התחתונה, לא משנה כמה ביקורות וחוות דעת תקראו, האוזן צריכה להחליט. לטעמנו, מומלץ להגיע אל חנות המשווקת מוניטורים ולהאזין להם אחד-אחד.

כשהאוזן "תיפול" על המוניטור הנכון, אתם כבר תדעו את זה, זה כמו אהבת אמת. תשקיעו במוסיקה, בין אם מדובר בתחביב או ביותר מזה. בסופו של דבר, מה הם החיים ללא יצירה מוסיקלית? רכשו כבלים איכותיים לאולפן, מוניטורים טובין, כרטיס קול איכותי ומיקרופון טוב. עם ציוד בסיסי שמסתכם בסכומים של אלפים בודדים (לפעמים גם מאות סה"כ, תלוי בצרכים), תוכלו להקים אולפן הקלטות במהרה.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם