כמה עולים מקלחונים מעוצבים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מקלחון מעוצב יכול לא רק לשדרג את חדר האמבטיה אלא גם לספק הגנה וביטחון. במדריך זה נציג את המחירון המלא בעבור מקלחונים מעוצבים, ומהם האלמנטים אשר מגלמים את המחיר הסופי.

 

כמה עולה מקלחון מעוצב?

ע"פ סקר השוואת מחירים עולה כי מחיר של מקלחון מעוצב נע בטווח מחירים של בין 500 ₪ לפשוט ביותר ועד 5,000 ₪ ומעלה בעבור מקלחון מעוצב. חשוב לציין כי המחיר משתנה בהתאם ליצרן, גודל המקלחון, סוג הזכוכית, צורה, וכמובן הדלת – האם מדובר במקלחון עם דלת מתקפלת, נפתחת או הזזה. בנוסף, העלות של מקלחון מבוססת גם על הובלה והתקנה אשר מתבצעת באמצעות אנשי מקצוע. על מנת שתוכלו לקבל את הצעת המחיר הטובה ביותר מומלץ לבצע השוואת מחירים בין חברות מובילות אשר מספקות מקלחונים מעוצבים, בהתאם לדגשים הבאים.

 

מה חשוב לדעת לפני הזמנה של מקלחון?

מקלחון מעוצב הוא פתרון אידיאלי ופרקטי, וקיימים שני סוגים עיקריים של מקלחונים: הזזה ופתיחה. מקלחון הזזה מתאים יותר לחדרי אמבטיה קטנים,וזאת בשל העובדה כי הוא חסכוני במקום. מקלחון פתיחה מורכב על צירים, ובניגוד למקלחון הזזה הוא תופס לא מעט מקום. גודל מקלחון סטנדרטי הוא 80 על 80 ס"מ, בגובה 1.90. במידה והחלטתם להזמין מקלחון בהזמנה אישית, מדובר בתשלום אשר מייקר את המקלחון ב 10%-20%. אלמנט נוסף אותו יש לקחת בחשבון הוא הזכוכית. זכוכית רבודה אשר היא בעלת שתי שכבות מודבקות והיא נחשבת לזולה יותר מאשר זכוכית מחוסמת. זכוכית מחוסמת היא זכוכית אשר עוברת תהליך עיבוד ייחודי בחום גבוה מאוד של 200 מעלות למשך מספר דקות ולאחר מכן קירור מהיר במיוחד. מאחר ומדובר בתהליך אשר מעניק לזכוכית מחוסמת עמידות פי ארבע מאשר זכוכית רבודה, המחיר הוא בהתאם ויכול להגיע לאלפי שקלים, תלוי בגודל הזכוכית. ככל שהמקלחון קטן כך המחיר אותו תשלמו יהיה נמוך יותר, אולם חשוב לזכור כי בסופו של דבר מדובר במקלחון אשר צריך לשרת אתכם למשך שנים רבות, ומשום כך מדובר בהשקעה כספית כדאית.

 

כיצד תוכלו לדעת כי הצעת המחיר אותה קיבלתם היא אכן משתלמת?

בכדי לזהות את איכות החומרים של המקלחון כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להסתכל על החותמת של הזכוכית. מדובר בחותמת אשר מעידה על כך כי הזכוכית עברה תהליך של חיסום, כמו גם לקרוא המלצות ברשת. חברה אשר זוכה להמלצות ושבחים מצד הלקוחות היא חברת מקלחונים מעוצבים אשר מספקת לכם שירות ייחודי בדמות התאמה אישית של מקלחון, בהתאם למסגרת התקציב. באתר הרשמי של החברה תוכלו להתרשם ממגוון המקלחונים של החברה כמו גם לקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד. אז קדימה, למה אתם מחכים? היכנסו כבר עכשיו לאתר, השאירו פרטים ונציג ישוב אליכם בהקדם לצורך ייעוץ.

חדר מעוצב

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם