כמה עולים מקלחונים מעוצבים בהתאמה אישית?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מקלחונים הפכו לפתרון נהדר ונפוץ במיוחד בשנים האחרונות, ואנו נתקלים בהם יותר ויותר בבתים מודרניים, שהחליטו לוותר על האמבטיה המסורתית או לצרף את המקלחון בנוסף. למקלחונים יש יתרונות רבים ככל שזה נוגע למרחב, לפיזור המים, ולחיסכון במים. יש סוגים רבים של מקלחונים, והחדשות הטובות הן – שניתן להתאים אותם באופן אישי ע"פ צרכיו של הלקוח, וע"פ נתוני חדר האמבטיה כמובן. כמה יעלה לנו מקלחון מעוצב בהתאמה אישית?

 

מדוע לבחור במקלחון?

אנו יכולים למצוא מקלחונים כמעט בכל בית שבו נבקר! לחצו כאן על מנת לצפות בעיצובים השונים האפשריים למקלחונים. מדוע כדאי לנו לבחור דווקא במקלחון?

עיצוב

המקלחון מסוגל להשתלב באופן טבעי במיוחד בנוף חדר האמבטיה, ולא רק שהוא אינו מסתיר את העיצוב הקיים, הוא גם יוצר אשליה של חדר גדול יותר, ובמיוחד אם נעשה שימוש במקלחון שקוף לחלוטין.

מתאים לכל גודל

מקלחונים יכולים לנוע בין גדלים שונים, והם בעלי צורות פתיחה משתנות שיכולות להתאים לשאר המתקנים הסניטריים. מקלחון יכול להיות פינתי וקטן, ויכול להיות כזה המתפרש על גבי קיר שלם. אין זה משנה מה גודלו של חדר האמבטיה שלנו, ניתן להתאים אליו מקלחון בצורה פשוטה יחסית.

חוסך בזמן ובמים

בשונה מאמבטיה, שלעתים גורמת לנו לבזבז המון מים וגם גוזלת מאיתנו זמן רב יותר, מקלחון עוזר  לנו ולמדינה שלנו לחסוך בנוזל החיוני, וגם מאפשר לנו מקלחות קצרות ויעילות יחסית.

התאמה אישית

מקלחונים הם מתקנים שמאוד פשוט להתאים אותם אישית לצרכיכם, ועלינו רק לבחור מבין מגוון העיצובים הקיימים. כמה יעלה לנו מקלחון בהתאמה אישית?



מחירי מקלחון מעוצב בהתאמה אישית

מחירים של מקלחונים בהתאמה אישית יכולים לנוע בין 1500 ל – 4000 שקלים, כשמחיר ההתקנה יעלה לנו עוד כמה מאות שקלים בודדות ברוב המקרים. חשוב לציין שתוספות מיוחדות למקלחון, או הגדלה שלו מעבר למידות הסטנדרטיות המקובלות בתחום, עשויות להעלות את המחיר במאות או אלפי שקלים מעבר לטווח שצוין. אילו פרמטים ישפיעו על מחירו של המקלחון?

גודל

כאמור, גודלו של המקלחון עשוי להשפיע רבות על המחיר, ובעוד יש גדלים סטנדרטיים ומקובלים בשוק, חלק מהאנשים מעוניינים להעניק לעצמם רמה אחרת של נוחות. ניתן לבחור את הגודל שבו אנו מעוניינים למקלחון שלנו, ומומלץ לעשות זאת תוך התחשבות בחלל חדר האמבטיה שלנו.

עיצוב

עיצובים שונים יכולים להעלות את המחיר שנשלם עבור המקלחון שלנו, היות והם דורשים תהליכי עיבוד שונים של הזכוכיות. כך למשל, זכוכית חלבית היא יותר יקרה מאשר זכוכית רגילה (בעלת גוון ירקרק מעט), והדפסים כאלו ואחרים גם הם צפויים להעלות את מחיר המקלחון הסופי.

איכות

איכות הזכוכית תשפיע ישירות על מחיר המקלחון, אך גם תעניק לנו חוויה שונה לאורך השנים. זכוכיות איכותיות יותר הם עמידות בפני שריטות ושברים.

חלל מעוצב

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם