כמה עולים משחקי קופסה מומלצים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עברנו בדרך צלחה:

מחקרים מראים עד כמה משחקי קופסה תורמים להתפתחות הילד. הם מפתחים יכולות שונות – מחשיבה ודמיון ועד ליכולת משא ומתן. ובכלל, האם באמת צריך מחקרים רבים בשביל להבין את הערך הגדול שבמשחקי הקופסה בחיינו? אבל למען השם, כמה נכון לשלם על משחק קופסה מומלץ?

 

שישי משפחתי וקיצור דרך לחברות:

הורה שירצה להכיר את יכולות ילדיו יכול בקלות להשתמש במשחקי הקופסה השונים ולגלות דרכם עולם שלם. ניתן לראות את צורת המחשבה של הילד\ה, את יכולותיו\ה השונות. היכן יש לעזור והיכן מומלץ לפרגן. כולנו נרצה לקנות את הטוב ביותר בשביל ילדינו – ניתן ממיטב כספינו בשביל הנאה והתפתחות, אך האם אפשר לעשות זאת גם כלקוחות נבונים?

 

דברו איתי במספרים בבקשה:

משחק ה"קטאן" המבוקש מומלץ לקנות בעד 160 ₪,

"מונופול צעיר" שיהיה נהדר עבור גילאי 5-8 ניתן להשיג בכ110 ₪.

משחק ה"רמיקוב" המוכר והאהוב לא צריך לעלות יותר מ130 ₪

וה"פיקולו" השובב יעלה ללקוח נבון לא יותר מ 65 ₪.

בקניית משחקי קופסה מומלצים יש חשיבות בבחירת המשחק על פי גיל הילד\ה ועל פי המיומנות שנרצה לפתח אצלו\ה.

 

איך נדע לבחור את המשחק הנכון:

באתר של חברת kidsbest ישנו מנגנון חדשני וחכם המאפשר סינון של משחקים קיימים על פי גיל הילד\ה ועל פי המיומנות שאנו נרצה לשפר. המנגנון החדשני יעיל במיוחד ובעזרת דירוגים של מומחים ואף של הורים – ניתן לגלות איזה משחקי קופסה ואפילו ספרים הכי טובים ומתאימים לילדים על פי שכבת גילם.

 

קצת חוויות מהשטח:

החשיפה של דור ההורים למגוון המדהים של משחקי הקופסה עד כה הייתה מוגבלת. למדנו והכרנו משחקים שעברו מפה לאוזן וכך התנהל עולם משחקי הקופסה. כולנו גדלנו על משחקים באירועים שונים – אולי זה מונופול בשישי או משחקים אחרים ביום כיפור אבל בכל מקרה מגוון משחקי הקופסה של דור ההורים היה מצומצם למה שהכירו ולמה שחבריהם או משפחתם הכיר. כיום המצב שונה. הרשת מלאה מידע והמבחר הוא אינסופי. אפשר לפחד מהמבחר או שאפשר לאמץ את הידע ולהשתמש בטכנולוגיות השונות בכדי לעבד אותו ולהפוך אותו ליעיל. מנגנון בחירת המשחקים באתר שצוין יאפשר לכם לברור בין המבחר האדיר ולהבין מה הכי מתאים לכם בהתאם לסיטואציה הקיימת

 

לסיכום:

משחקי הקופסה הם ללא ספק דרך מעולה לפתח תכונות רבות ולחוות חוויות בעיקר עם ילדינו, זה שהתחום הינו לרוב לא זול – אין סיבה לשלם הרבה על משחק קופסה מומלץ כאשר ניתן להיות גם לקוח נבון.

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם