כמה עולים משככי כאבים לבעיות גב

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

נתפס לכם הגב? הכאבים לא עוזבים? תדעו שאתם לא לבד. אחד מכל חמישה אנשים נזקק לטיפול רפואי בשל בעיות גב, אשר מהווים בעיה רפואית נפוצה ומוכרת שפוגשת את רובנו בשלב כזה או אחר בחיים. בדיוק בגלל זה ריכזנו לכם כמה משככי כאבים שיעזרו לכם בעניין.

 

משככי כאבים שונים

אתם בהחלט לא חייבים להמשיך לסבול. לכן, יש כמה קבוצות של משככי כאבים שכדאי שתדעו עליהם:

 

משככים לכאב המבוססים על רכיבי NSAiD's

אלו משככי כאבים אנטי דלקתיים שלא מבוססים על סטרואידים והם יעילים מאוד נגד כאבי גב. בין התרופות נוכל למצוא: נורופן, איבופרופן, וולטרן, אדוויל ואדקס. טווח המחירים של משככים מסוג זה נע בין 30 ל- 130 שקלים.

 

משככים לכאב המכילים חומר פעיל – פראצטמול

כאן ניתן למצוא את האקמול, דקסמול ופראמול. חשוב לציין כי קיימת תופעת לוואי של פגיעה בכבד לאחר נטילה לאורך זמן. משככים כאלה עולים 30 עד 50 שקלים.

 

משככים לכאב המכילים קפאין וחומרים פעילים משתי הקבוצות

בקטגוריה זו נראה משככים כמו למשל אקמול פוקוס, פראמול טרגט ואקסידול. מחירם של משככי הכאבים הללו נע בין 30 ל- 80 שקלים פחות או יותר.

 

אופטלגין

באופטלגין קיים חומר פעיל בשם הדיפירון. בשימוש תדיר, תופעת לוואי אפשרית עלולה להיות פגיעה במח העצם. אפשרות זו הינה דבר אשר מעלה את האופטלגין שוב ושוב לסדר היום בשאלה האם הוא יעיל יותר או מסוכן יותר. מחיר אופטלגין בדרך כלל נע בין 25 ל- 75  שקלים, תלוי בכמות הכמוסות במארז ובסוג האופטלגין, כמוסות או טיפות.

 

משככים טבעיים

משככים טבעיים כוללים בין היתר מיגרסטיק וארניקה, במחיר של עד 60 שקלים.

 

פתרון פופולרי: מדבקות גב

מדבקות נגד כאבי גב הפכו בשנים האחרונות לשיטת טיפול פופולרית במיוחד, הן מעולות לטיפול במפרקים נוקשים ובכאבי שרירים, ובכלל זה כאבי גב. המדבקות מפעילות חום על השרירים והמפרקים בגוף ובכך משככות כאב מקומי, מרפות את השרירים, מרככות את האזור הכואב ומאפשרות אספקה וזרימת דם מוגברות אשר מאיצות בתהליך הריפוי. בנוסף, את המדבקות ניתן להשיג ברוב בתי המרקחת ללא מרשם ויש מהן מבחר גדול בשוק, בטווח מחירים שנע בין 16 שקלים ליחידה ועד 60 שקלים למארז של כמה יחידות.

איך המדבקות עובדות?

להבדיל ממשככי כאבים שבדרך כלל צורכים דרך הפה ועוברים את מערכת העיכול, המדבקות מתמוססות באופן חיצוני על מנת לשחרר את הרכיבים לזרם הדם ולשאר הגוף. המדבקות משמשות לצורך טיפול מקומי באמצעות ייצור חום מקומי בשרירים עייפים, כואבים או פצועים. כמו כן, במדבקות יש חומרים פעילים, למשל: מנטול, שמן, אקליפטוס, שמן טרפנטין ומתיל סליצילט.

 

לסיכום

כאבי גב הם אף פעם לא דבר נעים, אך תמיד אפשר להקל על הכאב באמצעות משככי כאבים או מדבקות. נציין, כי מומלץ תמיד להתייעץ עם רופא טרם נטילה של משככי כאבים.

כאבי גב

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם