כמה עולה להפיק מסיבת אוזניות

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

נכחתם פעם במסיבת אוזניות? אם כן, אתם בטח זוכרים את המסיבה הזו היטב.
מסיבת אוזניות היא חוויה יוצאת דופן עבור כל משתתף.
למקרה שלא נכחתם באחת כזו, כתבנו עבורם הסבר קצר אודות – מהי מסיבת אוזניות.

 

מסיבת אוזניות, מה זה אומר?

אם התרגלתם למסיבה רועשת, כזו שבשעה 23.00 בלילה אתם צריכים להנמיך את הווליום, הגיע הזמן להכיר קונספט אחר של מסיבות.
מסיבת אוזניות, כשמה כן היא, זו מסיבה עם אוזניות. בדרך כלל יש דיג'יי שאחראי על המוזיקה, רק שבמקום שיהיו בשני צדדיו רמקולים גדולים, הוא מעביר את המוזיקה לאוזניות של הבליינים. כל בליין שמגיע למסיבה יכול לקבל אוזניות אלחוטיות. לאחר שהוא מניח אותן על אוזניו הוא ישמע את המוזיקה. אותה מוזיקה שהייתה יכולה להישמע דרך הרמקולים, אך במסיבת אוזניות היא נשמעת אך ורק דרך האוזניות. כל אחד יכול לבחור אם הוא מעוניין לגשת אל הרחבה ולרקוד בזמן שהוא שומע את המוזיקה, או לגשת לבר להזמין קוקטייל. אפשר לעשות הכול, ללכת לאן שרוצים עם האוזניות, כל עוד הוא נמצא בטווח שבו המוזיקה עובדת.

יתרונות במסיבת אוזניות

היתרון במסיבה שכזו הוא שלא צריך להתעסק עם מערכת הגברה ועם שכנים מבאסים (שמתקשרים למשטרה בבקשה להנמיך את הווליום).
יתרון נוסף הוא שכל אחד יכול לבחור את המוזיקה שהוא רוצה. באוזניות יש מספר ערוצים אפשריים. לכן, אם אתה נוכח במסיבת אוזניות והמוזיקה אינה לטעמך, אתה תמיד יכול לעבור בין הערוצים עד שתמצא את הערוץ  עם המוזיקה שמתאימה לך (יתרון רציני שלא יכול לבוא לידי ביטוי במסיבה רגילה עם רמקולים).
אם נכחת בעבר במסיבת אוזניות, אתה בטח מכיר את ההרגשה המוזרה הזו, שאתה שומע את השיר שאתה הכי אוהב בווליום גבוה, מרגיש בעננים ואז אתה מחליט להוריד לרגע את האוזניות ולהסתכל על הבליינים האחרים. זה הרגע שבו שאתה שומע את השקט המופתי שברחבה בזמן שאתה רואה את כולם רוקדים בטירוף ועולה חיוך רחב על פנייך.

 

מסיבת אוזניות – כמה עולה להפיק מסיבה שכזו?

עלות ההפקה של מסיבת אוזניות תלויה בכל מיני גורמים. צריך לבדוק מה מספר המוזמנים למסיבה שלך, האם אתה רוצה אוזניות לכל הנוכחים או רק לחלק.
ארגנו עבורך בכל מקרה טווח מחירים כללי כדי שתוכל להתרשם מהסכומים פחות או יותר, לפני שתתחיל להתארגן לקראת המסיבה הבאה שלך.

השכרה של אוזניה אלחוטית מתחיל בדרך כלל בעלות של 15 ₪. במידה ורוכשים חבילת אוזניות להשכרה, המחיר הוא משתלם יותר. למשל, אם תזמין 50 אוזניות, תשלם סביב ה-750 ₪.
חשוב לדעת שצריך גם להשכיר משדר לאוזניות, בלעדיו לא תוכל להשמיע את המוזיקה.
דע כי ככל שיש לך מספר רב יותר של אורחים, תקבל הצעה משתלמת יותר.

 

תקליטן

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם