מחירי שכירת שולחנות משחק

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

יש חגיגה בקרוב ואתם מתלבטים כיצד ליצור את אירוע מיוחד עם אווירה מגובשת ומהנה שיהיה שונה משאר האירועים? בדיוק לצורך זה קיימים שולחנות משחק להשכרה.

אלו הפכו בשנים האחרונות לפופולריים במיוחד בכל סוגי האירועים, גם של קטנטנים וגם של מבוגרים.

השולחנות נותנים תוספת מרעננת ומעניינת לכל אירוע ומשאירים אצל האורחים טעם של עוד.

אז איך זה עובד? והכי חשוב כמה זה עולה?

 

לשבור את הסטיגמה

המילה משחק ישירות יוצרת אצלנו את האסוציאציה לילדים, אך שולחנות משחק יכולים לחלוטין להתאים לכל הגילאים, גם למבוגרים. כך, גם באירועים בהם לא נוכחים ילדים כלל ניתן לראות משחקי שולחן מגוונים בהם משחקים מבוגרים בכל הגילאים. ואף ישנם שולחנות משחק מסוימים שכלל לא יתאימו לילדים, כדוגמת שולחנות הקזינו.

 

מהו מבחר שולחנות ההשכרה?

כאשר ניגשים לבחירת שולחן המשחק, צריך לדעת לברור איזה שולחן יתאים בדיוק לסוג האורחים מתוך המגוון הרחב של השולחנות המוצעים. לרוב, שולחנות המשחק הפופולריים יהיו; כדורגל שולחן, פינג פונג, סנוקר, ביליארד, הוקי אוויר, הוקי אוויר משולש ומתקן כדורסל. שולחנות מיוחדים יותר יהיו; שולחן רולטה, שולחן פוקר ושולחן בלאק ג'ק.

 

מהם הקריטריונים לבחירת שולחן המשחק?

בכדי ליצור את האירוע המושלם, צריך כמובן להתאים את השולחן לאירוע לפי קריטריונים; סוג האירוע, גיל האורחים, כמות האורחים ומקום האירוע – השטח הפנוי למשחקי השולחן. התשלום בעבור שכירת שולחן או שולחנות המשחק יהיה בהתאם לכך.

 

אז איך בוחרים?

תחילה, יש לבחור את סוג השולחן, אתם תדעו בצורה הטובה ביותר איזה סגנון יתאים יותר לאורחים שלכם, כאשר כמובן יש להתייחס גם לגילאי האורחים; האם מדובר במבוגרים, בילדים או בשילוב של שניהם. אחר כך, בדקו מהו גודל השטח במקום האירוע אותו תרצו להקדיש לשולחנות המשחק, שימו לב כי ישנם שולחנות משחק אותם ניתן לשכור בגדלים שונים. השלב הבא יהיה להתאים את כמות השולחנות לכמות האורחים, במידה ויש מספר אורחים רב, ככל הנראה תצטרכו מספר שולחנות ובמקרה זה תוכלו ליצור מגוון. בנוסף, חברות השכרה לעיתים רבות מציעות 'חבילות' מיוחדות של שולחנות להשכרה המרכיבות מספר שולחנות מסוגים שונים יחד במחיר מיוחד.

 

הגענו למחיר

כעת, לאחר שכלל הנתונים בידינו, ניתן יהיה להבין כמה תעלה שכירת שולחן או שולחנות המשחק. לרוב, טווח מחירי שכירת שולחן ינוע בין 180 ל – 300 שקלים ליום השכרה. בנוסף, יש לשים לב האם שולחן המשחק דורש מפעיל, במקרה זה העלות כמובן תהיה גבוהה יותר. כמו – כן יש לשים לב כי לעיתים המחיר הינו באיסוף עצמי ולא כולל הובלה של שולחן המשחק למקום האירוח, עניין שיכול להעלות את המחיר. וכמו שהוזכר, קיימות גם אופציות חבילות שולחנות המשחק, הכוללות מספר שולחנות משחק יחד. אלו לרוב יכללו כארבעה שולחנות ומחירם יהיה בטווח של בין 600 ל – 900 שקלים.

 

ולסיכום

שולחנות משחק יכולים לחלוטין להפוך את האירוע שלכם לאירוע חוויתי ובלתי נשכח. לכן, יש לאסוף את כל הנתונים על האירוע אותו תרצו להפיק, ולהתאים את שולחנות המשחק המושלמים עבורכם. מחיר החוויה יהיה אוסף כלל הנתונים יחד ולעיתים אף מוזל באם תבחרו באופציית החבילה. תהנו!

 

שולחן סנוקר

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם