מתנות לעובדים לסוף שנה: מהם טווחי המחירים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עובדים רבים רגילים לקבל מתנות מן המעסיקים, בחגי ישראל ובאירועים מסוימים כדוגמת ימי הולדת או בריתות.

כך למשל הערך הממוצע של שי לחג עומד על כ- 500 שקלים ומרבית העובדים יקבלו מתנה בסכום שנע בין 250 שקלים ועד 1000 שקלים.

סקרים שנערכו בנושא הראו כי העובדים מייחסים חשיבות גדולה למתנות אלו והם מרכיב מרכזי בשביעות הרצון הכללית של העובד ממקום עבודתו.

גם מתנות סוף שנה הם מתנות שיספקו למעסיקים ערך גבוה בהרבה מהערך הכספי שהוצא עליהם.

כמה נהוג להוציא ואילו אפשרויות מומלצות? הכתבה הבאה תעשה סדר בדברים.

 

מתנות סוף שנה – מה ההבדל ביניהם בהשוואה לשי שנהוג לתת בחג

יש שלושה הבדלים עיקריים בין מתנות לעובדים בחגים (או שי לחג כפי שנהוג לכנות אותם) לבין מתנות שמעסיקים מעניקים לעובדים שלהם לקראת סוף השנה האזרחית. ראשית, בניגוד למתנות בחגי ישראל שהם מנהג כה נפוץ עד שהפכו להיות דבר מובן מאליו עבור עובדים רבים, מתנות סוף שנה הן פחות נפוצות בשוק התעסוקה הישראלי. כתוצאה מכך ניתן לצפות שעובדים שיקבלו מתנה לקראת סוף השנה האזרחית יעריכו את המחווה הרבה יותר. כתוצאה מכך מקומות עבודה שמעניקים מתנות סוף שנה למעשה מעלים את הערך שלהם בקרב העובדים.

שנית, לקראת החגים עובדים רבים שרויים בלחץ רב, הן כלכלי, שכן יש הוצאות רבות יותר על מזון, מתנות ונסיעות, והן בפן המשפחתי והחברתי. כאשר עובדים מקבלים תלושים לחג הם לרוב לא ישתמשו בהם על עצמם אלא לשם אירוח או קניית מתנה למארחים. לעומת זאת, כאשר מעניקים מתנה לעובד לקראת סוף השנה גדלים הסיכויים שהעובד עצמו ייהנה ממנה.

לבסוף, בהשוואה למתנות לחגים שלרוב יעלו למעסיקים בין 250 ל- 1000 שקלים עבור כל עובד, מתנות לעובדים לקראת סוף השנה האזרחית יעלו כמה עשרות שקלים ולרוב לא יותר מ-200 שקלים עבור כל מתנה. כאשר לוקחים בחשבון את המחיר הנמוך יותר של מתנות אלו בהשוואה למתנות שמוענקות בחגים ואת התועלת הרבה שמתנות שכאלו תורמות ליחסי עובד מעביד ניתן להסיק שהענקת מתנות לעובדים לקראת סוף השנה היא כדאית ביותר.

 

מתנות מומלצות לעובדים לקראת סוף השנה

אם החלטתם שאתם מעוניינים להעניק לעובדים שלכם מתנה לקראת סוף השנה האזרחית אך אינכם יודעים כיצד להתחיל הגעתם למקום הנכון. כדי להחליט איזה מתנה תתאים לכם עליכם לקבוע כמה אתם מוכנים להציע על כל מתנה ואילו מתנות עשויות לשמש את העובדים שלכם.

בטווח המחירים הנמוך – ניתן למצוא צעצועים להורדת לחץ כמו ספינירים או קוביות פידג'ט (FIDGET CUBES).

בטווח המחירים הבינוני – ניתן למצוא גאדג'טים לצילום עם הטלפון הסלולרי כמו מוטות סלפי, שלטי סלפי ועדשות המתחברות לטלפון הסלולרי.

בטווח המחירים הגבוה – ניתן למצוא מצלמות רשת איכותיות במיוחד עם צילום באיכות FULL HD.

מעסיקים רבים מבינים את החשיבות של הענקת מתנות סוף שנה לעובדיהם. אם אתם רוצים רעיונות נוספים למתנות סוף שנה היכנסו ל https://ma-bali.com ותמצאו שלל רעיונות באיכות מעולה וטווח מחירים רחב.

 

מתנות בגדלים שונים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם