כמה עולה מתקן לייבוש כלים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

יודע כל מי שניהל משק בית שאחד הדברים החשובים הוא שמירה על ניקיון, סדר ואסתטיקה בחדרי הבית.

אנשים משקיעים אלפי שקלים ולעיתים אף יותר מכך בעיצוב המטבח, שכן הוא אחד החללים החשובים בבית.

עם זאת, השקעה בעיצוב המטבח אינה מספיקה – יש לדאוג שהוא יהיה מתוחזק כראוי, יבש ונקי, שכן ללא שמירה על האסתטיקה המטבח יהיה לא נעים לשימוש ולא ייתן עבורכם תחושת בית.

 

מדוע מתקן לייבוש כלים חיוני למטבח שלכם?

במטבח הדברים הקטנים הם אלו שחשובים ומסייעים לנו לשמור על רמת חיים נאותה ויוצרים מקום שנעים להיות בו. אחד מהדברים האלו הוא מתקן לייבוש כלים המהווה פתרון אחסון מושלם לכלים אחרי שטיפה, ומסייע למנוע עובש והצטברות חיידקים.

 

מהם סוגי מתקני ייבוש הכלים הקיימים בשוק?

השוק מציע מגוון מתקנים לייבוש כלים בעיצובים שונים וגדלים שונים. ניתן לסווג את מתקני ייבוש הכלים לשני סוגים מרכזיים:

מתקנים המונחים על השיש:

מתקנים שפשוט מניחים על השיש, לרוב לצד הכיור. אם אתם מעוניינים לרכוש מתקן שכזה יש להקפיד על שני דברים: הראשון הוא שהמתקן יכיל מדף אליו יתנקזו המים מהכלים, שכן זהו פתרון עדיף עבור השיש שלכם. הדבר השני עליו יש להקפיד הוא לנקות באופן קבוע מדף זה, למניעת היווצרות עובש ומצבורי חיידקים.

 

מתקן התלוי מעל הכיור:

רבים רואים במתקנים שכאלה את האפשרות המועדפת, שכן המים מטפטפים ישירות מהכלים אל הכיור וכך נחסך מאיתנו הצורך לנקות את המים המטפטפים.

 

כמה עולה מתקן לייבוש כלים?

מדובר בהוצאה קטנה יחסית, כאשר המחירים בשוק נעים בין 100 ל-400 ש"ח.

 

כיצד נבחר מתקן לייבוש כלים?

אלה הם הקריטריונים בהם יש להתחשב בבחירת המתקן:

גודל:

נרצה שהמתקן יהיה גדול מספיק כדי להכיל כמות נאה של כלים, אך לא גדול מדי באופן שמשווה למטבח שלנו מראה צפוף ומגושם, וכמובן – שיהיה מקום לאחסן אותו. שימו לב שאם אתם מעוניינים במתקן התלוי מעל הכיור, כדאי שאורך המתקן יהיה כאורך הכיור, וכמובן לא ארוך ממנו שכן במקרה כזה מים יטפטפו על השיש.

 

פונקציונאליות:

בסופו של דבר מדובר בפריט ייעודי לשימושים מסוימים. רצוי שיהיה במתקן מקום לצלחות, כוסות וסכו"ם, וכן ווים לתלייה של סירים או כלים אחרים.

 

עיצוב:

עיצוב הוא עניין של טעם, אך לרוב לא נראה שיהיה מדובר במתקן צעקני שייתן את הטון בחזות של המטבח. לכן רצוי לבחור מתקן בעל עיצוב פשוט וניטרלי.

 

היכן ניתן לרכוש מתקן לייבוש כלים במחיר הוגן?

החנות של SIL-Shop משווקת מגוון מתקנים לייבוש כלים איכותיים בסוגים וגדלים שונים, כך שלא משנה איזה מטבח יש לכם ומה הגודל שלו – סביר להניח שתמצאו את המתקן המתאים לכם ב-SIL-Shop. מתקני הנמכרים ב-SIL-Shop הם הפתרון עבור מי שמעוניין באחסון נוח ואסתטי במחיר הוגן שלא מעוניין להתפשר על הנראות.

 

כלים מלוכלכים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם