כמה עולה עיצוב אישי לפרגולת אלומיניום

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הקיץ בפתח וזו סיבה טובה להיערך לקראתו.

אחת המצוקות הגדולות בארץ בימי הקיץ החמים היא המחסור באזורים מוצללים שיתנו קצת הפוגה מהשמש הקופחת.

פתרון מושלם לכך הוא התקנה של פרגולות שונות – בגינה, בחצר במרפסת או בשביל הגישה, פרגולות מעץ או מאלומיניום הן פתרון הצללה מצוין.

אז כמה עולה פרגולה מאלומיניום בעיצוב אישי? על כך בכתבה הבאה.

 

למה כדאי לבחור בפרגולות אלומיניום?

בשנים האחרונות ישנם לא מעט פיתוחים וחידושים בתחום הפרגולות לאור הפופולריות שלהן בקרב הקהל הישראלי. אחד החידושים המעניינים הוא פרגולה מאלומיניום המגיעה בשלל עיצובים שונים, חלקם בסגנון דמוי עץ. ישנם מספר סיבות להעדפת שימוש באלומיניום על פני עץ. הסיבה הראשונה היא משקל החומר, בעוד עץ נוטה להיות חומר כבד יחסית, אלומיניום הוא חומר אשר ידוע במשקלו הקל, במיוחד ביחס לחוזקו הגדול. בכך ניתן לבנות פרגולות חזקות ויציבות בלי להעמיס משקל רב על הקירות, המרפסת או הגינה. בנוסף, עבודה עם חומר קל משקל מאפשרת שימוש בעיצובים עם פחות עמודים תומכים (או בלי כאלו בכלל) ובכך מאפשרת מראה יותר נקי ופתוח. יתרון נוסף של האלומיניום על פני העץ הוא העמידות של החומר בפני פגעי מזג האוויר. בניגוד לעץ, אלומיניום לא נשחק, לא מאבד מצבעו ולא דורש חידוש של שכבות הגנה כמו לקה אחת לכמה שנים.

 

פרגולות אלומיניום – אילו עיצובים קיימים?

מבחינת עיצובים, פרגולה מאלומיניום גמישה הרבה יותר מפרגולות מעץ ומאפשרת סוגים שונים של עיצובים מותאמים אישית. ניתן לבנות פרגולה על עמודים בעיצוב קלאסי ובהתאמה אישית של סגנון העמודים לדוגמא עמודים בעלי חיפוי בטון בעלי מראה של אבן או בחיפוי במבוק ליצירת מראה יותר כפרי. בנוסף, ניתן לבנות פרגולה תלויה, כלומר פרגולה שצד אחד שלה מחובר אל הקיר וצידה השני נתמך על ידי עמודים. כמו כן, פרגולה מאלומיניום, בשל משקלה הקל, ניתנת להרכבה כפרגולה צפה, כלומר כזו המחוברת לקיר בלבד ונתמכת מצידה העליון אל הקיר.

 

מה חשוב לדעת לגבי תחזוקה ושמירה על פרגולות אלומיניום לאורך זמן?

אחד היתרונות המשמעותיים של פרגולות מאלומיניום על פני פרגולות מעץ הוא כמובן התחזוקה הפשוטה והכמעט אפסית. בפרגולות מאלומיניום אין צורך בצביעה מחדש שכן הצבע אינו דוהה וגם אין צורך בחידוש הלקה שכן החומר עצמו עמיד בפני נוזלים. הדבר החשוב ביותר הוא הקפדה על ניקיון הפרגולה באופן קבוע, בעיקר אם מדובר בפרגולה בעלת מנגנון חשמלי אשר לכלוך עשוי לפגוע בתפקוד שלו.

 

מה המחיר של פרגולות אלומיניום בעיצוב אישי?

המחיר של פרגולות אלומיניום הוא משתנה בהתאם לעיצוב ולפונקציונליות הנדרשת. פרגולת אלומיניום פשוטה יכולה לעלות בסביבות 500 ש״ח למטר רבוע. בהנחה ומעוניינים בעיצוב דמוי עץ, המחיר יכול לעלות לכדי 700-1400 ש״ח למטר בהתאם לסגנון העיצוב וסוג חיתוך המוטות.

 

חלל מעוצב

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם