כמה עולה עמדה בחלל עבודה משותף

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ודאי שמעתם כבר על חלל עבודה משותף. זהו הטרנד העסקי החם ביותר שכבש את ההייטק בעולם, ולאחרונה גם בישראל.

תוכלו להשכיר חלל עבודה כמעט לשם כל מטרה ולהנות מציוד חדשני ומאווירה חברתית.

כמה יעלה לכם התענוג הזה? כל הפרטים כאן.

 

מה זה בכלל חלל עבודה משותף?

העבודה בחלל משותף היא טרנד של השנים האחרונות. מדובר על עמדות עבודה או משרדים המאוגדים יחד בחלל אחד, עבור חברות או בודדים המגיעים לעבוד בהן. האווירה בחלל העבודה היא מודרנית וצעירה והעבודה המשותפת מסייעת בהגברת הפרודוקטיביות. כשכולם עובדים יחד המוטיבציה גוברת, שכן קיימת תחושה שכולם "באותה הסירה". האווירה החברתית והנעימה מסייעת לתחושת השייכות, להספק וליעילות.

 

CoWorker – להשוות בקלות

אם אתם שוקלים להשכיר עמדה בחלל עבודה משותף, כדאי שתכירו את CoWorker. אתר שיאפשר לכם לחפש, למצוא ולהשוות בין מאות חללי עבודה בקלות. ניתן למיין את התוצאות על פי אזור, מחיר או פופולריות. המבחר כמובן עשוי להיות מבלבל, לכן כדאי שתדעו מה אתם מחפשים ועל מה לא כדאי שתתפשרו.

 

כמה תעלה עמדה בחלל עבודה?

לפני שבוחרים חלל עבודה משותף, כדאי להגדיר מראש מה אנחנו רוצים. על אילו שירותים אנחנו לא מוכנים להתפשר, ומה אנחנו בכלל לא צריכים. טווח המחירים רחב ומושפע באופן ישיר מהמיקום והשירותים השונים שמוצעים בחלל העבודה. עבור עמדה ב"אופן ספייס" לאדם יחיד בתל אביב, למשל, תשלמו בין 300 שקלים ל1800 שקלים. דרך אתר CoWorker תוכלו למיין את התוצאות על פי מה שחשוב לכם.

 

דברים שכדאי לבדוק

ניקיון

לא מתפשרים על ניקיון. מחקרים מראים כי סביבת עבודה נקייה מעלה את מצב הרוח ואת התפוקה באופן משמעותי. גם אם תצטרכו לשלם על כך סכום כסף נוסף, דעו שמדובר בהשקעה חשובה.

 

מיקום

מיקום חלל העבודה קריטי גם הוא. נעדיף שהמיקום יהיה נגיש, באזור מרכזי ואטרקטיבי ונוודא שיש אליו תחבורה ציבורית נוחה.

 

פסיליטיס

השאיפה היא לחפש מקום בו נרצה להישאר גם לאחר שעות העבודה. בין היתר, מקום שמציע מתקנים ושירותים מתקדמים כמו למשל מערכת לזיהוי פנים, לצד שירותים חברתיים כמו פטיו בר בו אפשר להכיר עמיתים ולעשות נטוורקינג.

 

בידוד רעש

בחללי עבודה במיקומים מרכזיים, יכול להיגרם רעש רב מהסביבה החיצונית. כדאי לוודא שחלל העבודה אטום לרעשים חיצוניים שלעיתים יפריעו לנו לעבוד.

 

שירותים נלווים

חללים משותפים רבים מציעים שירותי אבטחה, ניקיון, מזכירות, ושירותי קבלה.

 

לסיכום

חללי עבודה משותפים הם הצעקה האחרונה בעולם ההייטק והעסקים וזהו רק עניין של זמן עד שיהפכו לצורת העבודה הפופולרית ביותר. בחירת חלל עבודה עלולה להיות מבלבלת, אבל בעזרת אתר CoWorker נוכל לוודא שנקבל את חלל העבודה בעסקה המשתלמת ביותר עבורנו.

 

חלל משרדי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם