כמה עולה רצועה לשעון חכם סמסונג?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לפעמים, כל מה שאנחנו מחפשים בחיים, זו קבוצה להשתייך אליה.

אומרים שכבר מגיל קטן, רוב הוויכוחים שאליהם אנחנו נקלעים, נוצרים מכך שאנחנו לא מרגישים חלק מקבוצה, שאנחנו בודדים, ושאנחנו לבד.

אז איך כל המידע הזה עשוי לעזור לכם לבחור בשעון חכם של מותג מוביל ?

 

התוספת הקטנה וההבדל הגדול

כבר מספר שנים עברו מאז שעולם השעונים החכמים פרץ לחיינו בסערה. את הניצנים הראשונים היה אפשר לראות כבר כשהחלה מהפכת הטלפונים החכמים, באותם ימים ניכר היה שזה כבר לא "רק לחייג ולשלוח הודעות", בדיוק, באותה מידה שרכב טוב זה לא רק מזגן ומנוע תקין J. ההבדל העיקרי והמשמעותי ביותר שאפשר למצוא בין הצרכן של פעם לצרכן החכם של היום, הוא שהמניע העיקרי שלנו בעת הבדיקה הוא לא מה אנחנו מחפשים או צריכים, אלא מה יש לחברה אחת להציע שלחברה האחרת אין, וזה יצר תחרות חסרת תקדים שלא הייתה כמותה.

 

נבחר בין טוב לטוב ?

לחדי המחשבה זה יצלצל כשורה מהשיר הנהדר של יובל דיין, אבל לרוב המוחלט זה יסמן את המחלוקת הפנימית שבוערת אצלם בבואם למצוא את השעון החכם המתאים ביותר עבורם. חלק גדול מהשעונים החכמים של החברות הגדולות מציעות פחות או יותר את אותן האפשרויות, וכאן מה שבעצם מוביל חלק גדול מהלקוחות הפוטנציאליים אל עבר בחירת השעון העתידי שלהם הוא הרצון להשתייך, ולמעשה לבחור בטוב אחד, שמבחינתם הוא הטוב ביותר.

 

זמן להתמקד

אז איך בכל זאת אתה יכולה להחליט איזה שעון הוא המתאים לך ביותר ? אם ניקח לדוגמא את חברת "סמסונג": ברבעון השני של שנת 2018 וגם ברבעון המקביל ב2019, היא הייתה המובילה בשוק הטלפונים החכמים עם 21.4 ו23.2 אחוז בהתאמה. סביר מאוד להניח כי אותם לקוחות של "סמסונג", אם יחליטו להצטייד בשעון חכם, נטייתם הראשונית תהיה לבחור בשעון חכם של אותה החברה, בלי קשר ליכולות שלו לעומת השעון המקביל של החברות המתחרות.

 

שורש כף היד היא שורש העניין

המודעות הגוברת היום לנזקיהם של המסכים השונים לעיניים שלנו ולמצב הבריאותי היא חלק גדול מהעניין. אפילו "פייסבוק" החליטו להסיר את הכפפה ומאפשרים ללקוחותיה לראות בזמן אמת כמה זמן הם בילו ברשתות החברתיות בכל יום נתון, ובכך גם להבין האם הם מגזימים בזמן המסך שלהם או שהם בטווח הנורמטיבי. משום כך, השעון החכם שנמצא על שורש כף היד, הוא האפשרות החדשה שלנו מצד אחד לקדמה ולחדשנות, אך מצד שני גם לשמירה על הבריאות ולשפיות, כי בעולם שלנו, מושגים כמו "ספירת צעדים יומית" ו"דופק מנוחה" הפכו ללחם והחמאה, וחלק גדול מכך שמור למהפכה הגדולה שיצרו השעונים החכמים בחיינו. כולכם מוזמנים לקחת חלק במהפכת השעונים החכמים ולהנות  מרצועה לשעון חכם סמסונג  במחירים נוחים לכל כיס !

 

שעון דיגיטלי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם