כמה עולה קבלן הריסה לפרויקטים גדולים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מכירים את זה שאתם הולכים ברחוב ופתאום קולטים שיש קניון חדש במקום רכבת הבניינים הישנים שעמדו שם לפני כן?

או שאיפה שהיה פעם המגדל הנטוש ההוא, עומד היום בניין משרדים מפואר?

הסיטואציה הזו מוכרת לכולנו, היות ומדינת ישראל הולכת ומתפתחת עם השנים ומתחדשת עם מגוון מבנים חדשים ומהממים.

מי שמבצע את כל אלו הן חברות בנייה, אולם לפני שהן נכנסות לתמונה – קבלן הריסה צריך לדאוג לכך שהמקום שעליו הן רוצות לבנות יפונה לחלוטין.

כדי להבין בדיוק איך זה מתבצע, יצאנו לבדוק כמה עולה קבלן הריסה לפרויקטים גדולים.

 

קבלן הריסה – מה הוא בעצם עושה?

המטרה של קבלן הריסה היא בעצם "לפנות את השטח" לקראת עבודות הבנייה הממשמשות ובאות. העבודה שלו מתבצעת בעזרת מגוון פעולות שהוא עושה על מנת להרוס את המבנה הקיים ולהותיר את השטח נקי על ידי פינוי החלקים ההרוסים.

הבניינים בארץ עשויים מחומר הבטון, חומר קשיח, קשה, עמיד ויציב, ולכן קבלן הריסה צריך להחזיק בכל הכלים והיכולות על מנת לפרק אותו באמצעות מגוון שיטות. ניסור בטון שמאפשר ניסור של קירות, רצפות, גגות ועוד, קידוח בטון, עבודות הריסה כלליות וכמובן פינוי של השברים מתבצע היום באמצעות טכנולוגיות חדשניות ביותר, ולכן העבודה של קבלן הריסה היא מהירה ויעילה היום הרבה יותר מאי פעם.

 

כמה עולה קבלן הריסה לפרויקטים גדולים?

פרויקטים גדולים כשמם כן הם, גדולים, ולכן יש צורך בעבודה אינטנסיבית של קבלן הריסה. בין היתר קבלן הריסה יצטרך להתמודד עם מבנה בטון גדול שאותו הוא יצטרך לנסר, להרוס ולפנות, ולכן המחיר של קבלן הריסה לפרויקטים גדולים יגיע בדרך כלל לעשרות אלפי שקלים ויותר.

ככלל ניתן לספר שמחיר של ניסור רצפת בטון עומד על מחיר של כ-300 ש"ח למטר, ניסור גג בטון עומד על מחיר של 350 ש"ח למטר, ניסור קירות בטון עומד על מחיר של 500 ש"ח למטר ועוד. בהתאם להיקף הפרויקט, כך ייקבע גם המחיר הסופי – אבל זהו סדר הגודל של המחירים למטר.

 

בחירת איש המקצוע הנכון תוכל להבטיח את איכות העבודה

בארץ פועלות המון חברות שנותנות שירות של קבלן הריסה לפרויקטים גדולים, אולם לא כל החברות מקצועיות, שירותיות והוגנות באותה המידה. לכן, רק בחירה נכונה של אנשי המקצוע שלכם תוכל לשים את הפרויקט שלכם בידיים טובות, ותוכל לייעל את העבודה פי כמה.

 

במי כדאי לבחור?

חברת Power נותנת שירותים של קבלן הריסה לפרויקטים גדולים עם שימוש במגוון הכלים הכי חדשניים שקיימים היום בשוק. קידוחי בטון, ניסורי בטון ועבודות הריסה ופינוי מתבצעים על ידי החברה בצורה הכי מקצועית שיש, וכל זאת תוך שירות אדיב שיהפוך את פרויקט ההריסה לנעים ומקצועי יותר מאי פעם. לבירורים נוספים התקשרו 072-3969744.

 

אתר בנייה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם