כמה עולה קורס טיקטוק למבוגרים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם אתם מקדמים את העסק שלכם בפייסבוק או אינסטגרם אתם וודאי שמים לב שתעריפי הפרסום לאט לאט עולים עם הזמן ובמקביל החשיפה שלכם יורדת – אתם מקבלים פחות לייקים, תגובות ושיתופים מהסיבה

הפשוטה שפחות אנשים נחשפים לתוכן שלכם.

למעשה, כדי לקבל חשיפה ראויה יש לשלם כמויות כסף שרק חברות גדולות יכולות להרשות לעצמן.

למרבה השמחה, קיימת אלטרנטיבה זולה יותר – טיקטוק, ובאמצעות קורס טיקטוק לבעלי עסקים תוכלו לשלוט בפלטפורמה הזו לקדם את העסק שלכם בזול.

 

למה לקחת קורס טיקטוק?

אלא אם אתם כבר שולטים בטיקטוק לאחר תקופה של ניהול חשבון והבנה מה הולך בתחום, אתם כנראה זקוקים לידע מסוים כדי לפרסם סרטונים ויראליים שיגדילו את החשיפה ויקדמו את העסק שלכם. כדי להצליח בטיקטוק אתם נדרשים קודם כל להכיר את הפלטפורמה והאפליקציה לפרטי פרטים: המשמעות היא שלא רק צריך לדעת איך לפתוח חשבון עסקי ולהעלות פוסטים, אלא ממש להכיר את הרוח של הרשת החברתית הזו.

בנוסף לכך, אפשרויות הפרסום בטיקטוק שונות מפייסבוק ואינסטגרם, ומה שמתאים לאחרונות לאו דווקא יתאים לטיקטוק. אתם נדרשים ליצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא, ובקורס טיקטוק ניתן להתנסות בתחום ולהביא את הידע לידי מעשה.

 

מה לומדים בקורס טיקטוק?

בקורס טיקטוק לומדים מא' עד ת' את כל מה שבעל עסק שמעוניין לקדם את עצמו או את העסק שלו צריך לדעת. מלבד ידע תאורטי מתנסים בביצוע כך שאתם יוצאים עם תוצר חשוב: חשבון טיקטוק אישי בו יישמתם את הטכניקות והפרקטיקות שלמדתם.

בקורס בין השאר לומדים את הדברים הבאים:

  1. פתיחת פרופיל בטיקטוק

כיצד לפתוח פרופיל עסקי והגדרת שיטת התשלום המתאימה לכם. הגדרת קווים שיווקיים באמצעותם ניצור חשבון מקצועי שיקבל את החשיפה ברמה הגבוהה ביותר.

 

  1. להכיר את עולם הטיקטוק

היכרות עם רשת חברתית היא לא רק טכנית. חשוב לדעת מה הולך, איזה הומור מדבר לגולשים, מהם הטרנדים החמים כיום ומיהם האושיות ומשפיעני הרשת שמובילים את דעת הקהל בפלטפורמה.

 

  1. טרגוט קהל היעד

לפני שמתחילים קמפיין עסקי חשוב להבין למי הוא מיועד, וכיצד נטרגט את הקהל אליו אנחנו מכוונים. בנוסף, בקורס טיקטוק נפצח את האלגוריתם של האפליקציה כך שתלמדו מה האלגוריתם מתגמל וכיצד למשוך לחשבון שלכם גולשים שלא מכירים אתכם או את העסק שלכם.

 

  1. הבנת הנתונים

לצלם ולשתף סרטונים זה לא מספיק – כדי להבין אם מה שאתם עושים מצליח חשוב להיכנס למאחורי הקלעים של טיקטוק, ללמוד לקרוא את הנתונים וכך לשלוט במספרים שלכם.

 

  1. בניית אסטרטגיה לטווח ארוך

בניית תכנית אסטרטגית שתזניק את החשבון שלכם קדימה ותביא את העסק להצלחה.

 

כמה עולה קורס טיקטוק?

בהשקעה לא גדולה תוכלו לרכוש את כל הידע הנדרש וניסיון מקצועי שיסייע לכם לקדם את העסק שלכם בטיקטוק ולהגיע לתפוצה של עשרות אלפים.

 

טלפון

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם