לחפש את המטמון – שירותי עריכת דין לא כפי שחשבתם

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בימים טרופים אלו, כאשר מגישים תביעות נגד חיילים, הגוררות עימן רישום פלילי שעובר אף לאזרחות – חשוב מאוד להסתייע בשירותיו של עורך דין צבאי מן השורה הראשונה.

המאמר ידון על שירותי עורך דין צבאי שיסייע לכם ועל עורכת דין מומלצת.

 

מדוע צריך עורך דין צבאי?

חיילים, מילואימניקים ואנשי קבע המסתבכים בעבירות פליליות או ללא רישום פלילי חייבים לקבל סיוע של עורך דין מקצועי, בעל ניסיון המכיר את ההתנהלות הצבאית מחקירת מצ"ח ועד לבית המשפט הצבאי. אם ביצעתם עריקות, השתמטות, איימתם בנשק או עשיתם בו שימוש במתכוון או לא במתכוון, שימוש בסמים, גניבה, התפרצות, תקיפה וכד' והוגש נגדכם כתב אישום, תוזמנו לחקירת מצ"ח ותועמדו לדין בבית משפט צבאי. בתי המשפט הצבאיים מעניקים שירות חינם של עורכי דין צבאיים אך לא כולם מנוסים ובעלי מוניטין. חשיבות של עורך דין צבאי בעניינים כאלו ובעיקר בעבירות פליליות היא קריטית על מנת למזער נזקים ולהקל על הדין והעונשים הצפויים.

 

עורכת דין צבאית מומלצת

במצבים של הליך משפטי צבאי כבר מחקירת מצ"ח מומלץ לפנות למשרדה של עורכת דין מירי יעקב גביש על מנת לקבל את הייעוץ המשפטי, הליווי והייצוג הטוב ביותר בבית המשפט הצבאי. עורכת דין גביש בעלת ניסיון ארוך שנים בתחום ומלווה חיילים רבים לאורך ההליך המשפטי. היא בוגרת אוניברסיטת בר אילן בלימודי משפטים והעתודה הצבאית. גביש עוסקת גם בתביעות מקרקעין ובעיקר בדין הצבאי עוד מ-2006 ומייצגת חיילים בעבירות פליליות או בעבירות צבאיות קלות ללא רישום פלילי, מסייעת למילואימניקים לקבל פטור ממילואים, להשתחרר מהצבא ומעניקה אף שירותים נוטריוניים שונים כמו אימות הסכמי ממון או אימות צוואות. הפעילות הענפה שלה בכל התחומים בהם היא עוסקת יצרו משרד בעל מוניטין כאשר המוטו שמלווה אותה הוא יחס אישי וטיפול מהיר בכל נושא בו היא מתמחה.

 

כל השירותים במקום אחד

כאשר מדובר בשירותי עריכת דין בתחומים שונים עדיף לקבל את כולם באותו המקום ומאותו עורך הדין המבין בתחומים אותם הוא מייצג. הפנייה לעורך דין גביש היא המקום בו ניתן להשיג את השירותים האולטימטיביים לענייניים שונים. מלבד ייצוג חיילים ואנשי מילואים במשפט הצבאי במקרים של עריקות, השתמטות, הפקרת נשק, אלימות, עבירות רכוש או תנועה, רישום פלילי, סחר בנשק, סמים, הטרדות מיניות או זיוף גימלים, גביש מעניקה שירותים ללקוחות בארץ ובחו"ל בעניינים אזרחים. למשל, ליווי ברכישת דירה, הסכמים מסחריים, ניסוח הסכמי מקרקעין, נדל"ן, פינוי מושכרים וענייני ירושות וצוואות. כל זאת במסירות, באמינות ובמקצועיות שאינה משתמעת לשתי פנים. לסיכום, עריכת דין אינה ענין של מה בכך ומחייבת מקצועיות ושירות לקוחות אדיב. כאשר מקבלים את הכול במקום אחד מאדם רב ניסיון ומיומן, הסיכויים להגיע לתוצאות אופטימליות גבוהים.

 

שופט מרכזי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם