כמה עולה שירות איתור נזילות

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אתם חוששים שיש לכם נזילה בקיר ולא מצליחים להבין מהיכן מגיעים כל המים, או שאתם כבר בשלב הגרוע יותר שכל השטח מוצף במים, בתוך כל הבלגן הזה אתם צריכים לפני הכל לאתר את הנזילה בכדי לדעת היכן יש צורך בטיפול יסודי ומעמיק שלא יגרור נזילות נוספות בעתיד.

מה הם המרכיבים של השירות והאם הוא שווה את הכסף שמשלמים

לפני שאסביר לכם את כל השלבים וממה המחיר מורכב, חשוב שתכירו כי המחיר של איתור נזילות מתחיל ב 1200 ₪ ויכול להגיע עד 1500 ₪ טווח המחירים משתנה בהתאם למספר גורמים.

אפשר לומר כי לפני שמחפשים פתרון לבעיה אנחנו צריכים למצוא את מה שגורם לבעיה ורק ככה נמצא את הפתרון הטוב ביותר, זה אחד הדברים החשובים ביותר באיתור נזילות. כי כשזה מגיע לנזילה רצינית שיכולה לגרום לנזקים רבים, הדבר הראשון שאתם רוצים לעשות הוא למנוע את הנזילה בכל דרך ובנוסף למצוא פתרון מלא לבעיה.

ישנם מספר חברות לאיתור נזילות, לפני שאתם בוחרים חברה כזאת יש כמה דברים שכדאי שתדעו ותבדקו לפני שאתם קודם כל בודקים את המחיר וקובעים מי תהיה החברה שתאתר לכם נזילות רק לפי המחיר.

כלי עבודה 2

 

לא איתר – לא משלמים

חברה מקצועית שמכבדת את עצמה, לא משנה מה המחיר שהיא גובה, ברגע שהיא שולחת אליכם איש מקצוע לביצוע איתור הנזילה, היא מתחייבת בפניכם לאתר את הנזילה, אם היא לא מצליחה לאתר את הנזילה אתם לא אמורים לשלם לה.

בכל חברה זה עובד אחרת כמובן, יש חברות שגובות תשלום לא רק על האיתור עצמו אלא על עצם הגעת המאתר אליכם לבית, יש נו תשלום עבור הביקור עצמו. אבל מנגד עומדות החברות המקצועיות שלא גובות שום תשלום אם לא איתרו את הנזילה.

רק חברה שעובדת עם אנשי מקצוע מנוסים ועם הכלים הטובים ביותר יכולה להתחייב לכם לשירות כזה. בין אם מדובר על איתור נזילות מים בקיר או איתור נזילות בתקרה, מה שהיום כבר הפך להיות שונה מאוד.

אם בעבר עיקר הצינורות היו עוברים מתחת לרצפה, היום הצינורות עוברים בקירות, הסיבה לכך שצינורות עוברים בקיר היא כי קיימת טכנולוגיה של צינורת פלסטיק מיוחדים שהם יותר גמישים, בעבר הצינורות היו עשויים מברזל שאינו גמיש ומעבר בקיר היה מצריך המון חיבורים.
יחד עם זה, נזילה שהייתה נגרמת בצינור הייתה גורמת נזק גם לתקרה של השכן וגם לרצפה של הבית בו עובר הצינור.

מחירים כמו החל מ – 0.09 ₪

היום יש לא מעט מחירים מוזרים, כולם מציעים לכם שמתחיל בסכום נמוך ולא ריאלי ומגיע לסכומים גבוהים מאוד.

חשוב מאוד שאתם מזמינים אליכם לבית מאתר נזילות שהמחיר יהיה סגור כבר מראש ולא יהיו הפתעות בהמשך. גם אם מדובר על מחיר לפי הגעה כדאי מאוד שהדברים האלו יהיו ברורים.

מחירים שמוצגים לכם כמו "החל מ…" אלו מחירים שמומלץ מאוד להתרחק מהם, נסו לדעת בדיוק כמה צריך לשלם ומה כולל השירות.

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם