כמה עולה שירות הרחקת יונים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

דיירים נוספים בבניין או בבית שלכם בדמות יונים יכולים להוות מטרד רציני, הלכלוך, הרעש והנזק שהם גורמים לתשתיות של הבניין גורמים לפגיעה רצינית באיכות החיים ולהוצאות תיקון בלתי צפויות, אם אתם תוהים כמה עולה שירות הרחקת יונים זאת הכתבה בשבילכם.

יונה

לפני הכל – איך אנחנו מרחיקים יונים?

לכל מרחיק יונים יש את השיטה שלו, אולם יש מספר שיטות מקובלות שבאמצעותן עובדים רוב מרחיקי היונים במדינה. השיטה בה משתמש מרחיק היונים יכולה להשתנות ממקרה למקרה ותלויה בכמות היונים, עונת השנה, קיום גוזלים ועוד. גם המחירים של הרחקת היונים משתנים בהתאם לשיטה.

פסי חשמל – מדובר באחת השיטות היעילות ביותר להרחקת יונים, ניתן להניח פסים שייתנו שוק חשמלי קטן ולא מזיק ליונים, את הפסים ניתן להניח כמעט בכל מקום. היונים ילמדו שהן מקבלות מכה קטנה בעת נחיתתן במקום שממנו אתם רוצים להרחיק את היונים ויימנעו מהלגיע אליו.

שימוש ברשתות להרחקת היונים – הצבת רשתות שימנעו מהיונים להגיע לקן אותו הן בנו היא שיטה מקובלת למדי בתחום, לרוב היונים לא נוטים לעזוב קן שהם התחילו לדגור בו לכן רק אם לא יוכלו להגיע אליו הם יעברו למקום אחר. מדובר בשיטה הומנית שלא פוגעת ביונים ולכן קיימת עדיפות לשימוש בה.

דוקרנים להרחקת היונים – הצבת דוקרנים בשטח עליו אתם מעוניינים לשמור ימנע מהם להקים שם קן ולדגור עליו. היונים יראו שהמקום תפוס ולא שמיש ויעברו למקום אחר. חשוב להדגיש כי מדובר בשיטה שלא פוגעת ביונים כיוון שהן יודעות שהדוקרנים יפגעו בהן ופשוט נמנעות מלגעת בהם.

דחלילים – ניתן להציב דחלילים בדמות יונים או בדמויות אחרות דוגמת ינשופים נחשים וטורפים אחרים ובכך להפחידן ולהרחיקן מהבית שלכם, מדובר בשיטה הקדומה ביותר לגירוש יונים. חשוב לדעת שאם תבחרו להציב דחלילים תצטרכו להזיז אותם כל כמה ימים כדי שהיונים יחשבו שמדובר ביצור חי.

הדברת יונים ויעילותה

ישנם מרחיקי יונים שמציעים ללקוחותיהם לבצע הדברה ולהרוג את היונים, ראשית מדובר בדרך שאינה הומנית אשר פוגעת ביונים. שנית, מדובר בדרך לא יעילה שהוכחה לעיתים ככזאת שרק מגבירה את התופעה ולא מונעת אותה.

מחיר הרחקת היונים

המחיר של השירות משתנה מאוד ותלוי בשיטה בה תבחרו ובגודל הבית שלכם. אם אתם מחפשים הרחקה פשוטה יחסית באמצעות רשתות ולבית פרטי רגיל תוכלו לקבל את השירות במחיר של כ-750 ש"ח אם מדובר בבניין אז המחיר יכול לטפס לכמה אלפי שקלים בהתאם לסוג וגודל הבניין.

הרחקת יונים באמצעות דוקרנים תעלה בין 100 ל-200 שקלים למטר בהתאם לסוג הדוקרנים שתבחרו, פס חשמלי יעלה סכום דומה למטר, שוב בהתאם לאיכות החומרים שתבחרו. המחירים של המוצרים המתקדמים יותר עלול להיות מעט גבוהה אולם הם מחזיקים לתקופה ארוכה יותר ביחס לרשתות.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם